Lijst van boeken en hoofdstukken - List of books and chapters - Liste des livres de livres
Boey, R. (2021). Vragenlijst voor Ouders van Kinderen die Stotteren VOKIS.. Belsele: VVL pp.75.
Boey, R. & Niessen, H. (2021). Vragenlijst voor Ouders van Kinderen met Dyslexie VOKID.. Belsele: VVL pp.75.
Boey, R. (2020) Detectie Instrument Stotteren DIS2. Belsele: VVL pp.75.
Boey, R. (2017) Stottertherapie bij volwassenen. Een sociaal-cognitieve gedragstherapie. Belsele: VVL pp. 265.
Boey, R. (2015) Ouders als medewerkers in stottertherapie voor hun kind. Individuele ouderbegeleiding en ouderprogramma in groep. Belsele: VVL pp. 204
Boey, R. (2015) Test de Sévérité du Bégaiement Non-Lecteurs. Test de Sévérité du Bégaiement Non-Lecteurs. Belsele: VVL
Boey, R. (2013) Stotteren bij kinderen en tieners. Een sociaal-cognitieve gedragstherapie. Belsele: VVL pp. 256
De Meyere, P., Lefevere, S. & Boey, R. (2013) Onderzoek van dyslexie, disorthografie en dyscalculie volgens de gewijzigde logopedische nomenclatuur. Belsele: VVL
Boey, R. (2012) Fenomenologie en epidemiologie van stotteren: een overzicht en synthese. Belsele: VVL pp. 119
Boey, R. (2010) Sociaal cognitieve gedragstherapie voor stotteren bij heel jonge kinderen. Antwerpen: De Standaard Uitgeverij pp. 258
Boey, R. (2009) Spreken over stotteren. Antwerpen: Standaard Uitgeverij. pp. 128
Boey, R. (2009) Hoe stotteren ontstaat en ontwikkelt. Epidemiologie en fenomenologie. Leuven: ACCO
Boey, R. (2008) Stuttering. An Epidemiological and phenomenological study. Effects of a social-cognitive behaviour therapy. Doctoraal proefschrift . Antwerpen: Universiteit Antwerpen.
Boey, R. (2007). Test voor stotterernst Lezers.TvS-L.Herentals: Vlaamse Vereniging voor Logopedisten.
Boey, R. (2007). Test voor stotterernst Niet-Lezers.TvS-NL. Herentals: Vlaamse Vereniging voor Logopedisten.
Boey, R, (2004) Stotteren en sociaal cognitieve gedragstherapie voor stotteren. In: Peters, H. (ed.) Handboek voor Stem-, spraak- en taalpathologie.. Bohn-Stafleu-van Loghum
Boey, R. (2003) Stottertherapie bij kleuters. Sociaal cognitieve gedragstherapie voor stotteren. Leuven: Acco
Boey, R. (2001) Stotteren. Handleiding voor Leerkrachten Middelbaar onderwijs. Kluwer
Boey, R. (2001) Leerlingen die stotteren. Praktijkgids voor de basisschool. Kluwer
Boey, R. (2000) Stotteren. Detecteren en meten. Test voor Stotterernst-Lezers (TvS-L). Test voor Stotterernst Niet-Lezers (TvS-NL) Leuven: Garant. Blz. 120
Boey, R. (2000) Tests pour la sévérité du bégaiement. UPLF. Blz. 80.
Boey, R. (1999) Stottertherapie bij jonge kinderen: verantwoording, indicaties, doelstellingen, methodiek. In: Manders, E., Lembrechts, D. en Bastijns, P. (red.) Stotteren. Recente inzichten. Leuven: Acco. Blz. 33-68
Boey, R. en Smets, B. (1999) Een stotterend kind in de klas. Een handleiding voor leerkrachten. Antwerpen: CIOOS v.z.w. Interne Publicatie. 38 blz.
Stes, R. en Boey, R. (1997) D.I.S. Detectie-Instrument voor Stotteren. Antwerpen: CIOOS v.z.w. Blz. 59.
Boey, R. (1996) Gehoorprothese. Keuze, aanpassing en gebruik. Leuven: Garant.
Boey, R. (1996). Schaal voor Descriptie van Emotionaliteit SDE. Wijnegem (Antwerpen): Centrum voor Stottertherapie.
Stes, R. en Boey, R. (1993) Modification of the behavioral models of parents in reaction upon the stuttering of their young children. A training program for parents. In: Johannsen, H.S. en Schulze, H. (eds.) Stottern. Ulm: Verlag Phoniatrische Ambulanz, 267-278.
Boey, R. (1991). Gestructureerd interview voor stotterenteren met topografische gegevens in functie van differentieel diagnostiek. Antwerpen: CvSt.
Stes, R., Boey, R., & Sas, D. (1990). Screeninglijst voor stotteren. Interne publicatie. Antwerpen: Centrum voor Stottertherapie.